بهترین و جدیدترین راه کارها برای سرپا نگه داشتن رستوران ها در دوران کرونا !

محصولات-آشپزخانه-صنعتی -داطا
محصولات آشپزخانه صنعتی داطا
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹
مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در راه اندازی یک رستوران حرفه ای کدامند ؟
شهریور ۲۱, ۱۳۹۹
Show all

ما در زمانی بی سابقه ای هستیم که با توجه به بیماری همه گیر COVID-19 کرونا ، بخش مسافرت و گردشگری تقریبا تعطیل شده است .متاسفانه در این فصول همه شرکت های کوچک و بزرگ این نگرانی را دارند که چگونه در این شرایط همه گیری ویروس کرونا (covid-19)  فعال باشند و بتوانند ادامه حيات بدهند.

در این میان رستوران ها و بارها و شرکت های مربوط به آنها مانند شرکت های تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و اقدامات پیشگیرانه بهداشتی که اعمال شده است این دغدغه را بیشتر از سایر شرکت ها دارند .

در حال حاضر ، ما با بسته شدن اجباری مراکز ارائه خدمات رفاهی ، اجتماعی و حتی مرزها و توصیه های بهداشت عمومی برای فاصله گذاری از نظر اجتماعی و نگرانی های قابل توجه در مورد سلامت عمومی جامعه و مصرف کننده روبرو هستیم.   نیازی به تذکر درباره تغییرات بالقوه اجتماعی که ممکن است منجر به کاهش طولانی مدت در انجام سفر شود . لذا به دنبال روش هایی هستند که بتوانند در این شرایط همه گیری کرونا زنده بمانند . ما ایده هایی را با شما در میان می گذاریم.

بهترین و جدیدترین راه کارها برای سرپا نگه داشتن رستوران ها در دوران کرونا !

بهترین و جدیدترین راه کارها برای سرپا نگه داشتن رستوران ها در دوران کرونا !

با طی مراحل و رویه های خود به مشتریان خود اطمینان دهید که خطرات احتمالی همه گیری کرونا را جدی می گیرید . ما نباید حضور آنلاین در بستر اینترنت را فراموش کنیم ، زیرا این فصل دشوار جایی است که بیشترین فرصت برای ادامه فروش وجود دارد.
 می توانید از کمپین های بازاریابی اجتماعی استفاده کنید تا مشتریان متوجه شوند که رستوران هنوز کار می کند. همچنین شرایطی را اتخاذ کنید که از طریق فروشگاه  های آنلاین فروش غذا غذاهای خود را به دست مشتریان خود بدون نیاز به حضور در محل برسانید.
می توانید رستوران خود و کارمندان خود را در حالی که تمامی موارد بهداشتی مربوط به کرونا را رعایت کرده اند را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ، تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی نشان دهید . و یا حتی برای جلب بیشتر مشتری از طریق فروش آنلاین می توانید با ارائه بن تخفیف و برگزاری مسابقات در شبکه های اجتماعی افزایش فروش چشم گیری را تجربه کنید . بسیاری از برند ها و رستوران های بزرگ این کار را با جدیت تمام انجام می دهند و از نتایج آن بسیار راضی هستند.

توصیه مهم : مراقب تیم خود باشید

مراقبت از کارکنان در این شرایط ضروری است. اگر از پرسنل خود محافظت کنید ، مشتری محافظت می شود و باعث احساس رضایت مندی و برگشت مشتری می شود . برای افزایش اقدامات پیشگیری و محافظت می توانید از دستکش و ماسک و سایر اقدامات مورد نیار را انجام دهید .

به همین ترتیب می توانید علاوه بر ضدعفونی کردن غذاها قبل از تحویل آنها به توزیع کنندگان ، ظروف و مهر و موم های اضافی را انتخاب کنید که باعث بسته شدن و بهداشتی بودن بسته ها و کیسه ها شوند .

ایده های عالی و نو

فیلم کوتاهی از اقدامات ایمنی و بهداشتی در رستوران خود را ضبط کرده و در شبکه های اجتماعی قرار دهید. به مشتریان خود اطمینان دهید که غذایی که از شما می گیرند ، سالم و همچنین خوشمزه است.

سخاوتمند باشید و بسته های کمک های اجتماعی تهیه کنید و آنها را برای پزشکان و کادر درمان و پرسنل بیمارستان و مراکز مراقبت از بیماران کرونا با نام و برند خود ارسال کنید که همین کار باعث برند سازی بسیار خوب برای شما می شود .

می توانید ترکت های کوچک با نام و برند خود با شعار در خانه بمانید ، ما همراه شما هستیم را برای منطقه این رستوران شما در آنجا می باشد را پخش کنید و در کنار آن منوی غدایی خود به همراه سرویس هایی که در زمان همه گیری کرونا ارائه میدهید را تبلیغ کنید.

 

قطعا شما و مجموعه شما دارای یک هزینه ثابت قابل توجهی برای راه بری مجموعه خود دارید ، با توجه به وجود کارمندان در بخش های مختلف و تجهیزات مختلف .

با توجه به شرایط موجود و نوع فعالیت شرکت های خیلی از شرکت ها به دورکاری روی آورده اند ولی با توجه به نوع فعالیت رستوران ها ، دورکاری برای رستوران ها بسیار دشوار می باشد .

بنابراین به کمک و راهنمایی مدیریت نیاز دارد. در اینجا برخی از توصیه های ما در مورد کنترل این وضعیت وجود دارد که با شما به اشتراک میگذاریم.

  1. برای آینده برنامه ریزی کنید . از این دوره اجباری استفاده کنید و برای تیم خود دستورالعمل های جدید ایجاد کنید ، تحقیق در مورد رقبا ، مدل کار ، هزینه های بروزرسانی ، ایجاد منابع آموزشی بهتر و غیره را انجام دهید.
  2. تیم را آموزش دهید . بیشتر وقت خود را برای انجام تمرینات آموزشی یک به یک یا گروهی کوچک استفاده کنید - به ویژه مدیر آینده یا سرآشپزهای ارشد ، که می توانند وقت لازم را برای یادگیری و دریافت مدارکی که در غیر این زمان همیشه به صورت عجله ای انجام می شود ، استفاده کنند.
  3. فروشگاه های خود را به درجه یک تبدیل کنید . اگر تیم های شما هنوز هم می توانند در محل حضور داشته باشند ، به دنبال تمیز کردن عمیق و انجام کارهای کوچک نگهداری باشید که هرگز انجام نمی شوند.
  4.  از برند خود محافظت کنید . شهرت در دوران سخت تعیین می شود. به نحوه برقراری ارتباط با مشتریان خود بیندیشید. به یاد داشته باشید که همه ، اکنون چالش های یکسانی را پشت سر می گذارند و مشتریان در مورد واکنش ما سریع قضاوت می کنند به انجام کارهایی فکر کنید که به مشتریان شما ارزش افزوده می دهند ، حتی اگر آنها در حال حاضر نمی توانند به شما مراجعه کنند .
  5. منوی خود را تغییر دهید : رستوران شما ممکن است به دلیل غذای عالی و تجربه غذای عالی شناخته شود ، اما اگر می خواهید در این بیماری همه گیر COVID-19 باز بمانید ، ممکن است لازم باشد کمی اوضاع را تغییر دهید و منوی غذایی مخصوص برای این زمان تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فارسی